Jump to content

Det går mot sommer

Mr Muscle

Recommended Posts

Ja, det begynner å bli sommer. I hele forrige uke var det sol og varmt her i Akershus, men nå er det overskyet. Det ligger store brøytekanter her, så det tar nok en tid før alt smelter. Veiene med mye trafikk er tørre, men enkeltveiene er fulle av snø. Er så utorlig lei vinteren og lengter bare etter sommer. Ingen ting er som å pusle med bil og båt. Nå får jeg heldighvis båten før feieren, så dette blir bra! Håper bare at det blir en god og varm sommer..

Går mot sommer etter kalenderen ja, men her snør det så tett at jeg ikke kan se over til Arendal by. :headbang: Skal det aldri ta slutt???

Hmmm flere på Hisøya so fortviler.... :nonod: Selv om jeg normalt er glad i vinter og snø, må jeg inrømme at nå er jeg fryktelig lei. Brukte noen timer på å fjerne alt av snø og is på den ene terrassen, fikk et par dager der vi kunne sitte og nyte sola men nå er det helt galt igjen. Var på vei til å rydde vekk snøfreseren for et par dager siden, men manglet litt småtteri for sommerkonserveringen, og nå ser det ut til at Briggs & stratton skal ut å lufte seg i kveld igjen.... Dette skal jo liksom være Sørlandet. STEM FOR SOMMER NÅ !!!!!!!!!!!

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

"Gamlingane" i havna mener at dagens vær tærer på isen. La oss håpe de har rett.

Det var godt med folk på isen og fisket i dag også. Om 30 cm forsvinner på 14 dager? Jeg tror ikke det. Men la oss håpe at jeg tar skammelig feil.

Like ille er det for alle som ligger på opplagsplassen. Store snøskavler mellom båtene som nå er steinharde. Og dette må bort før det skal bli kjørbart for trucken.

Det er ikke mange om det i det hele tatt er noen som har fjernet burkaen. Og første utsettingsdag er 10. april.

Og da er det vel vår?

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...