Jump to content

Brakett til Autohelm ST3000


junkern

Recommended Posts

Hei

 

Under årets første tur kom en av mannskapene til skade for å sparke i filler braketten som holder styringsenheten til autopiloten i filler. Er det noen som vet hvor det går an å få tak i en ny brakett? Såvidt jeg vet produseres ikke autohelm lengre, men piloten har vært god som gull så dette MÅ ordnes.

 

Hvor er det deler å få til disse pilotene? Tipper den er ca. 6 år gammel...

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Det er Belamarin som hadde Autohelm som nå er overtatt av Raymarine. Fikk selv ny motor til min ST4000W hos importøren Belamarin for et år siden. Den kostet faktisk bare kr.120,- Samtidig reparerte de betjeningsenheten (skiftet transistor) for en rimelig penge. Ta kontakt med deres oppegående serviceavdeling og hør med dem. http://belamarin.no post@belamarin.no. Svarer de som Øystein Sunde synger "Nei så gamle deeeer har vi ikke på laaaager. . . .", ringer du direkte til en av sjefene der som heter Lars Grande og hilser fra "kapteinen" på Trudelutt, Lars H. Helgesen! Telefon til Belamarin: 69 26 46 00

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Under årets første tur kom en av mannskapene til skade for å sparke i filler braketten som holder styringsenheten til autopiloten i filler. Er det noen som vet hvor det går an å få tak i en ny brakett? Såvidt jeg vet produseres ikke autohelm lengre, men piloten har vært god som gull så dette MÅ ordnes.

 

Hvor er det deler å få til disse pilotene? Tipper den er ca. 6 år gammel...

Belamarin har sikkert, Raymarine ST3000 er jo samme som gode gamle Autohelm ST3000..

Skal prøve å få sjekket jeg, med tanke på at jeg var den av mannskapet som var uheldig..

Står forøvrig om ymse tilbehør på side 18 i belamarin-prislista.

Jeg tipper det er denne:

D098 ST3000 V-brakett for betjeningsenhet anb.uts inkl.mva er på 100,-

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...