Jump to content

Bruktmesse?


paxo

Recommended Posts

Jeg var på "Sjøen for Alle" ifjor for å finne utstyr til en lettere ombygging

av innredning. (Gjennomføringer, seter/puter, kokeplate etc.)

Det ble en nedtur med grossister (som bare delte ut kataloger) og vanlige

forhandlere (som delte ut kataloger og ellers solgte til full pris).

Jeg endte opp med internettkjøp og butikkbesøk/kjøp og hadde ingen nytte

av messen.

Det jeg virkelig ønsker meg er en utstyrsmesse og bruktmesse for både båter og utstyr.

Nå er jeg f.eks. interessert i en billig brukt seiljolle som kan pusses opp.

Hvis noen har kompetanse til å starte en årlig bruktmesse, tror jeg den ville bli godt mottatt av flere enn meg?

Droppet "Sjøen for Alle" iår.

Link to post
Share on other sites

...da er jeg meget takknemelig for denne spørsmål :yesnod:

Jeg ville spørre det samme siden flere måneder, men glemmte det igjen og igjen.

Finnes det overhodet en slags kalender for maritim eller ikkemaritim loppemarkeder i Norge?

 

JEG er absolut gal på loppemarkeder i hvert form.

Vi har allerede ofte dikutert om man ikke skal lage en egen,

men har vært usikkert om det finnes overhodet interesse nok.

Men hvis det finnes mye interesse så har jeg heller ikke noe "smertjer" til å organisere noe selv.

 

Jeg kan også godt legge ut en kalender på egne sider tilleggs som kalender for loppemarkeder av alt slags.

Sidene mine er godt besøkt av gjenomsnittlig ca. 7000 "ekte" lesere hver måned.

 

 

Hadde vært meget interessant til å lese om meningen av dere her.

:seeya:

Jørg

Redigert av Joerg Becker (see edit history)

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Link to post
Share on other sites

Finnes det overhodet en slags kalender for maritim eller ikkemaritim loppemarkeder i Norge?

Allerede på førstesiden her er det en kalender hvor vi kan legge inn slike ting. Det er allerede en god del info der. Men om det er oss som brukere eller arrangører av disse arrangementene som skal legge det inn vet jeg ikke.

Telemark lystbåt formidling har jeg ikke sett som en legerandør her på forumet.

Hvis jeg legger inn noe, kan det da redigeres i fremtiden? Eller er det 24 timer her også?

Link to post
Share on other sites

Båtboerforeningen samt Foreningen Kysten arrangerer Maritim bruktmesse på Akershusstranda. Husker ikke datoen, skal sjekke dette og komme tilbake til det.

Alt fra finflotte saker, til skikkelig skraphandel.

 

Suzuki

Stedet er Skur 28, Nordre Akershuskai (ved ”Børøysund”) i Oslo. Lørdag 22.4.06, kl. 11.00 – 16.00.

Redigert av ulysses (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Båtboerforeningen samt Foreningen Kysten arrangerer Maritim bruktmesse på Akershusstranda. Husker ikke datoen, skal sjekke dette og komme tilbake til det.

Alt fra finflotte saker, til skikkelig skraphandel.

22. april 11:00-16:00 -Skur 28

 

22. april gjentar vi suksessen fra i fjor, og arrangerer Maritimt bruktmarked i samarbeid med Forbundet Kysten. Det blir også kafé med salg av sveler i et hyggelig maritimt miljø. Så kom innom for en god handel! Ønsker du å delta som selger kan du leie et eller flere bord. Kontakt Carin Leffler, tlf. 99 53 02 45. For mer informasjon, følg med på våre hjemmesider framover!

 

Hentet fra www.batboer.net

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...