Slagskibet Svart 9.April.2007 Link til dette innlegget Svart 9.April.2007 Hmmmm o.b.lix. Det fungerte ikke med felles jord så da trakk jeg liksågodt + kabelen til samme skinna som + til VHF. Også virker ikke dritten for det. Fra Garmin 120 er blå koblet til gul VHF. Og hvit GPS er koblet til grønn VHF. Med ekstrem stor fare for flis i fingeren klør jeg meg i hodet. Sånn har det virket i 18 måneder nå og ingen innstillinger er forandret. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 9.April.2007 Link til dette innlegget Svart 9.April.2007 prøv å bruke svart fra garmin (istedet for hvit) på grønn navman...? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2007 Hvis du vil betale 2500.- kr mer for en lik VHF produsert av samme produsent, så kjør ivei. I dag kom radioen, 280$ ink. alt som skulle bli under 1800,- NOK En kamerat tok den med fra statene. Det var Northstar 721 og den ekstra microfonen. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2009 Noen som vet om det finnes GPS med plugg som passer i denne VHF`en? Er jo ikke noe problem å kople til uten plugg, men likevel........ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.