Jump to content

Nå er det klart for 4 uker båtferie!


Lars H.

Recommended Posts

Hei.

 

Endelig klart for ferie! Drar til båten i løpet av et par timer for 4-uker på svenskekysten. Skal se etter vimpler, men det er vel lite nå så sent. Skal sende meldinger underveis via SMS-forumet (har ikke PC ombord), og faller det seg slik kanskje jeg tar en tur innom en web-kafe og sjekker opp hva dere diskuterer på forumet. Leser forresten IM'er via SMS og mobilen.

 

Ha en fortsatt god sommer. :smiley:

Kapteinen på Trudelutt logger av og kobler ned!

 

Lars H. :lol:

Link to post
Share on other sites

Livet e orättvist !  :smiley:

 

Du får ha det så bra Lars H !

 

 

Kommer du ned åt Marstrandshållet så finner du en vimpel iallafall,

du kan ju pröve o ropa på VHF'n, ligger på Nordön!

(er det helg så kan det ju finnes en liten chans att vi er ute!)

 

 

 

Ps Ta nu ikke med dig  20 000 bokser öl hjem för då kommer Sagan att ligga tungt i vattnet!

Link to post
Share on other sites

Dette e på grensen til mobbing.

Å nei da, mobbingen kommer sener som SMS der jeg kanskje kan skrive som så: "Hilsen til dere som har vært på jobben i hele dag fra meg som sitter her med en iskald øl i solnedgangen." :lol: :lol:

 

Hilsen Lars H. :smiley:

Og nå logger jeg av for alvor.

Link to post
Share on other sites

Hei folkens! :seeya:

 

Nettopp kommet tilbake etter 4 døgn på Svenskekysten - Koster, Pinnø, Dannemark-Ulöen, Grebbestad - og kan fortelle at godeste Lars H i sin "Trudelutt", sammen med Trude og Japp (tror jeg hunden heter) ble observert "longside" gjestebryggen ved Havstensund, idag, fredag 1. august kl.: 14:42 !!!

 

Kom selv sørfra etter en "humpete" tur forbi Gule Humpen, seilte forbi Trudelutt på ca 5 mt. avstand.  Oppdaget "Trudelutt" helt tilfeldig - fikk preiet Lars H, som stakk hodet ut under kalesjen og som ropte på rungende Rogalandsk "Se vimpelen!" - pekende på baatplass.no vimpel!

 

Skulle gjerne stoppet for å slå av en prat, men alle som har seilt gjennom det trange Havstensundet vet hvordan det er der på en fredags ettermiddag.  :crazy: Et hav av båter, alle veier, seilbåter slående på kryss mot en frisk østabris - andre lensende for fulle seil, gjerne med spinnaker nesten ute av kontroll, noen båter som bakker ut fra bryggen, andre som skal inn, "firkantete skoesker" med 400 hk turbodiesel på full turtall  :nonod: med 1 meters hekkbølger   :smash: etter seg (merkelig at disse folkene aldri ser ser bakover - eller kanskje de ikke tør????) :wink:.

 

Man skal holde tunga rett i munnen og holde kurs og fart og plassen sin i køen, for ikke å lage "krøll"!! :yesnod:

 

Dette bildet ble tatt på samme sted nå sist onsdag, men tidlig på dagen da trafikken var forholsvis liten! :wink:

Bilde

Før vi fikk summet oss var vi forbi - men vi fikk da utvekslet noen få ord! :lol:

 

Fortsatt god ferie, Lars!

 

Hilsen,

Walter_S

:smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...