Leifen Posted August 1, 2003 Share Posted August 1, 2003 Halloen folkens !! E det nåken så kan hjelpa meg med internett adressa te Grenaa Skipsopphugging i Danmark. Eg har prøvt å " rota " øve alt på nettet uten å lykkas !! På forhånd Takk !!! Mvh Leifen Quote Link to post
Grunna Posted August 3, 2003 Share Posted August 3, 2003 Kan det være Fornæs Aps Skibsophug i Grenaa du tenker på? Nettsidene deres finnes på http://www.fornaes.dk/index.htm Quote Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Leifen Posted August 4, 2003 Author Share Posted August 4, 2003 Halloen !! Riktig det Grunna , takk for hjelpen !! Mvh Leifen Quote Link to post
Grunna Posted August 4, 2003 Share Posted August 4, 2003 Versågod, alltid hyggelig å hjelpe til. Jeg fant det på Google med søkefrasen: grenaa skibsophugning Var forresten i Grenaa tidligere i sommer med Junkeren og madame'n, men visste ikke at det var høggeri der. Fant derimot ut at det var langt å gå fra gæstehavnen inn til byen for en hof og en lille. Quote Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Recommended Posts