Leifen Startet 1.August.2003 Link til dette innlegget Startet 1.August.2003 Halloen folkens !! E det nåken så kan hjelpa meg med internett adressa te Grenaa Skipsopphugging i Danmark. Eg har prøvt å " rota " øve alt på nettet uten å lykkas !! På forhånd Takk !!! Mvh Leifen Sitér dette innlegget Link to post
Grunna Svart 3.August.2003 Link til dette innlegget Svart 3.August.2003 Kan det være Fornæs Aps Skibsophug i Grenaa du tenker på? Nettsidene deres finnes på http://www.fornaes.dk/index.htm Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Leifen Svart 4.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2003 Halloen !! Riktig det Grunna , takk for hjelpen !! Mvh Leifen Sitér dette innlegget Link to post
Grunna Svart 4.August.2003 Link til dette innlegget Svart 4.August.2003 Versågod, alltid hyggelig å hjelpe til. Jeg fant det på Google med søkefrasen: grenaa skibsophugning Var forresten i Grenaa tidligere i sommer med Junkeren og madame'n, men visste ikke at det var høggeri der. Fant derimot ut at det var langt å gå fra gæstehavnen inn til byen for en hof og en lille. Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.