Karavoli Startet 2.April.2006 Del på Facebook Startet 2.April.2006 Nå har jeg søkt på baatplassen uten å finne svar, så nå spør jeg "dere". Ser at jeg nå har fått 2 striper på distinksjonen min. Rekner med at det skyldes at jeg har passert 100 innlegg. Men hvilken betydning har disse sistinksjonene. Forstår jo at de som har vært på baatplassen lenge og som har masse innlegg har mange striper. Men gir det noen fordeler for de som har mange striper på distinksjonen sin? Hvor mange inlegg må man ha for å få 3 striper, 4 striper? Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 2.April.2006 Del på Facebook Svart 2.April.2006 Det er jo litt morsomt å få flere striper da! Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 2.April.2006 Del på Facebook Svart 2.April.2006 Her finner du svaret. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Karavoli Svart 2.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2006 Jepp der var svaret Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.