Guest tcic Startet 2.August.2003 Del på Facebook Startet 2.August.2003 Heisan båtvenner - noen som kan hjelpe meg med å skaffe instruksjons bok til en Perkins motor 4108 aller helst elektronisk men gjerne hva som helst. Så blir det atter engang ny motor som jeg får håpe virker en stund på Mjøsa. Så sender jeg masse fint båtvær til alle sammen. :diving - Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.August.2003 Del på Facebook Svart 2.August.2003 Vi hadde planer om å legge ut instruksjonsbøker på utgåtte motorer i dokumentarkivet, men de første vi kontaktet, Volvo, sa nei. Til tross for at alternativet er at deres forhandlere må stå å kopiere disse for kundene.... Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 2.August.2003 Del på Facebook Svart 2.August.2003 Ta kontakt med Universal Diesel AS . De har den på papir (i følge egenreklame, under "lesestoff"). [glow=red,6,300]NB! Tillegg.[/glow] Fant scannet versjon her som pdf-fil:http://www.semidiesel.com/ under Online Manuals Db . Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.