Styrepinnen Startet 4.April.2006 Del på Facebook Startet 4.April.2006 Hei! Har kjøpt meg en Halco 26 som jeg må arbeide en del med før jeg kan sette den på vannet. Båten er for øyeblikket i opplag utendørs i oslofjorden. Leter etter en plass i oslo der jeg kan utfolde meg i fred og ro under tak Er det noen som kan tipse meg om hvem jeg bør kontakte? Jobber på båt og har fritur nå om noen dager....begynner å haste viss det skal bli småbåtliv på meg i sommer. MVH Jens Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 de har en veldig fin hall på son, ta kontakt med son havnevesen og hør med de... Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Hei! Kan ikke hjelpe deg, men vil bare gratulere med fin båt! Holder selv på å bygge en slik fra a-å og kan vere hjelpsom med bilder ol.... Hvilken motor har du da? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Ønsker deg velkommen til forumet, og gratulerer med en god båt! Sjekk litt med firmaer som har leid ut innendørs opplag i vinter. Hallene tømmes vel utover våren. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
roaldbj Svart 8.April.2006 Del på Facebook Svart 8.April.2006 Den henvisnigen Zikk Zakk benytter er trolig til Sonskilen båthavn, du finner lenke til dem her. Nå har utsettingen av båter blitt forsinket grunnet is i båthavna. Hallene er derfor fulle av båter. Det er trolig ikke noe ledig plass før sent i mai - men det er jo lov å spørre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.