Yafinn Startet 4.April.2006 Del på Facebook Startet 4.April.2006 (redigert) Jeg skal ha meg en 40hk utenbordsmotor. Jeg må kjøpe brukt, for har ikke så mye penger. Jeg er veldig usikker på hvilket merke jeg skal gå får. Jeg har ikke lyst på noen tung motor, fordi det vil bare gjøre den baktung, og dermed er i alle fall Mercury utelukket. Her er bilder av båten, ligger under Bilder i menyen: http://195.18.158.132 Er det noen som har noen anbefalinger? Redigert 4.April.2006 av Mortex (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 4.April.2006 Del på Facebook Svart 4.April.2006 Vet ikke om noen motorer som er dårlige, men jeg anbefaler Yamaha av egen og båtnaboenes erfaring gjennom mange år! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
ivar Svart 5.April.2006 Del på Facebook Svart 5.April.2006 En kortstammet Yamaha 40 3-syl med manuell start veier ca 70kg. En Tohatsu med samme konfigurasjon veier vel det samme. Med powertrim/tilt og el start blir det fort 20 kg ekstra. Står det noe produsentskilt på båten da? Skroget ligner litt på Selco sett forfra , men kan ikke huske at de hadde klinkstøpe sider... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.