Jump to content

Hvem selger skroggjennomføring for "flush" montering?

eXpence

Recommended Posts

Som tittel sier: Hvor kan man få kjøpt 1,5" skroggjennomføring for innfelling? :confused:

Den gamle er nedfelt/innfelt i skroget og "stikker" altså ikke ut.

Klarer kun å finne "vanlige" gjennomføringer for utenpåliggende montering (altså med flens ytterst).

Alternativet er å dreie ned en av disse, men da blir det litt lite gods igjen slik de er konstruert. I tillegg må jeg da støpe igjen selve nedfellingen (som allerede er der) slik at den utenpåliggende har noe å "bite i"

Anyone?

Jeg er ikke riktig sikker på hva du mener. Skisse ville kunne hjelpe. Hvis en gjennomføring skal kunne felles inn, må skroget ha en innfellingsmulighet. Det er vel ikke vanlig at skrog har dette, i og med at skrogtykkelsen vil bli redusert det innfellingen finner sted. Forstår jeg korrekt?

Hei Huldra. Du har rett, skroget har innfellingsmulighet, hullet er ikke rett, men har grader innover. Skroget er laget i kevlar, så det er vel litt sterkere enn normalt :smiley:

/U

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...