eXpence Startet 5.April.2006 Del på Facebook Startet 5.April.2006 Som tittel sier: Hvor kan man få kjøpt 1,5" skroggjennomføring for innfelling? Den gamle er nedfelt/innfelt i skroget og "stikker" altså ikke ut. Klarer kun å finne "vanlige" gjennomføringer for utenpåliggende montering (altså med flens ytterst). Alternativet er å dreie ned en av disse, men da blir det litt lite gods igjen slik de er konstruert. I tillegg må jeg da støpe igjen selve nedfellingen (som allerede er der) slik at den utenpåliggende har noe å "bite i" Anyone? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.April.2006 Del på Facebook Svart 5.April.2006 Jeg er ikke riktig sikker på hva du mener. Skisse ville kunne hjelpe. Hvis en gjennomføring skal kunne felles inn, må skroget ha en innfellingsmulighet. Det er vel ikke vanlig at skrog har dette, i og med at skrogtykkelsen vil bli redusert det innfellingen finner sted. Forstår jeg korrekt? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 5.April.2006 Del på Facebook Svart 5.April.2006 SeaSea har disse. Si ifra om jeg skal skaffe en. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
eXpence Svart 6.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2006 Jeg er ikke riktig sikker på hva du mener. Skisse ville kunne hjelpe. Hvis en gjennomføring skal kunne felles inn, må skroget ha en innfellingsmulighet. Det er vel ikke vanlig at skrog har dette, i og med at skrogtykkelsen vil bli redusert det innfellingen finner sted. Forstår jeg korrekt? Hei Huldra. Du har rett, skroget har innfellingsmulighet, hullet er ikke rett, men har grader innover. Skroget er laget i kevlar, så det er vel litt sterkere enn normalt /U Sitér dette innlegget Link to post
eXpence Svart 6.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2006 SeaSea har disse. Si ifra om jeg skal skaffe en. Suzuki Hei "suki". 1000-takk for info og for tilbudet om "kjøp".' Mulig jeg benytter meg av det, men har en kompis som skal forbi i morgen. Hvis han ikke rekker innom tar jeg kontakt med deg på IM. /U Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.