Jump to content

God påske.....


At-le

Recommended Posts

Sitter her meg kufferten klar og biletten i hånda. I dag reiser jeg til Thailand for å inspisere båten min. :seeya:

 

Ser at det er varslet drømmevær i påsken hjemme :cool: , så det er bare å få båten på vannet!

 

Ønsker alle en RIKTIG GOD PÅSKE på vannet. Neste år er jeg med jeg også. :flag:

Redigert av NilsPils (see edit history)

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

:flag: God påske til dere alle. Jeg blir nok endel på forumet her utover i påsken også tenker jeg, kona jobber første del og så håper jeg det blir noe vær så det går ann å få begynt på båten. Men det ser da dårlig ut enda,det kommer snø her i Mysen. :headbang:
Link to post
Share on other sites

Sitter her meg kufferten klar og biletten i hånda. I dag reiser jeg til Thailand for å inspisere båten min. :seeya:

 

Ser at det er varslet drømmevær i påsken hjemme :cool: , så det er bare å få båten på vannet!

 

Ønsker alle en RIKTIG GOD PÅSKE på vannet. Neste år er jeg med jeg også. :flag:

Du får ta en pils for oss på Gardemoen Nilspils, håper du ikke reiser med sas :lol::lol::lol:

 

God påske til alle sammen. :sailing:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Henger meg på her og ønsker alle her på baatplassen en god påske :flag::flag:

Selv skal jeg klargjøre det siste på vårpussen før båten skal på sjøen i begynnelsen av mai.

Litt jobbing blir det også.

Aldri en dag uten båt.

Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret

Link to post
Share on other sites

Henger meg på og ønsker alle medlemmer god påske :flag:

Etter å ha lest bortimot samtlige innlegg siden jeg ble medlem :crazy:

+ en del gamle, er jeg ikke i tvil om at enkelte medlemmer trenger å få dyppa den i påska.......

Båten altså :rolleyes:

 

God påske til dere alle :cheers:

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Link to post
Share on other sites

Du får ta en pils for oss på Gardemoen Nilspils, håper du ikke reiser med sas :lol::lol::lol:

Pilsen ble inntatt på business loungen på Garedermoen! :drink:

 

Reiser med SAS. ja. Flyet til København skulle "gått som normalt", men ble likevel såpass forsinket at vi mistet Bangkok flyet fra København. Det ble hotell i K. og re-routing over Tokyo med nesten to dagers tapt påskeferie.

 

Sitter nå på Kastrup og tar en pils til for baatplassen s medlemmer. :drink:

 

Lover ellerså være en verdig reperesentant for forumet og avgi rapport fra smilets land etter Påske.

:flag::flag::flag:

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

God påske til alle baatplassens medlemmer! :cheers:

 

Hilsen goggen som snart skal finne sin plass i køen av biler som i kveld skal snegle seg frem til Trysil..... :headbang:

 

Sånn er det når båten er solgt og kone og barn fremdeles vil ha snø.... Onsdag blir det imidlertid båttur - da skal familien med Colorline til Danmark for å besøke Legoland - og det blir vel den eneste båtturen for goggen i påsken.... :rolleyes:

 

(Så er det bare å håpe at jeg får kjøpt ny båt før abstinensene blir for ille!)

Link to post
Share on other sites

God påske til dere alle. Har nettopp pakket bilen for å dra ned til båten. P.g.a sen vår er jeg nødt til å ta vårpussen i påsken,men det kan jo bli bra det. Blir det så bra vær som meldt blir det bare moro. Kanskje GOE tar seg en tur også? Eller? Polerte i fjor så det blir i hovedsak å legge på nytt bunnstoff og heve vannlinjen.

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...