Birchwood 320 Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Gratulerer med flott båt. Må bare spørr om du veit prisen på konsollen. Den er akkurat hva eg leter etter. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Boywonder Svart 29.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Takk for det. Jeg kan ikke huske hva prisen er for konsollen løst, men jeg får CE-papirene i morgen, så da kan jeg høre med Eirik da. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Boywonder Svart 30.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Gratulerer med flott båt. Må bare spørr om du veit prisen på konsollen. Den er akkurat hva eg leter etter.Har nå funnet utav prisen på konsollet: 2800,- Men prøv med litt pruting du Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.