Jump to content

Maritimt bruktmarked Vestlandet?


Sande (exSkjælø)

Recommended Posts

Dette er bare noen tanker jeg sitter med, men hva synes dere?

 

På Nordre Akershus kai har de maritimt bruktmarked. Der skulle jeg gjerne vært, med det er jo litt langt å kjøre da :wink:

 

Noen som vet om det er noe lignende her på vestlandet? Kanskje kunne det vært en ide å prøvd å dra i gang noe slikt f eks i forbindelse med et annet arrangement der båtfolk allerede er samlet? Dette er bare noen tanker jeg sitter med, men hva synes dere?

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Det du er inne på kunne absolutt hatt noe for seg.

 

Jeg mener at det har vært diskutert både i forbindelse med Havnedagene i Haugesund og Skudefestivalen uten at det har blitt gjennomført noen av stedene. Der foregår riktignok litt handel på direkten fra den ene til den andre - men det blir ikke helt det samme :wink:

 

Kanskje bør noen gå inn på hjemmesidene deres og legge det frem som et forslag til utvidelse av programmet . . . .

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Dette er bare noen tanker jeg sitter med, men hva synes dere?

 

På Nordre Akershus kai har de maritimt bruktmarked. Der skulle jeg gjerne vært, med det er jo litt langt å kjøre da :wink:

 

Noen som vet om det er noe lignende her på vestlandet? Kanskje kunne det vært en ide å prøvd å dra i gang noe slikt f eks i forbindelse med et annet arrangement der båtfolk allerede er samlet? Dette er bare noen tanker jeg sitter med, men hva synes dere?

Jeg har sett et eller annet sted at det skal være et bruktmarked på Hommersåk i Sandnes i løpet av sommeren en gang, husker ikke datoen.Men det gjør kanskje noen andre?

Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche

Link to post
Share on other sites

Jeg mener at det har vært diskutert både i forbindelse med Havnedagene i Haugesund og Skudefestivalen uten at det har blitt gjennomført noen av stedene. Der foregår riktignok litt handel på direkten fra den ene til den andre - men det blir ikke helt det samme :wink:

 

Kanskje bør noen gå inn på hjemmesidene deres og legge det frem som et forslag til utvidelse av programmet . . . .

Jeg synes havnedagene var en god ide for dette. Sender en mail til de :yesnod:

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Ja det stemmer, har klippet og limt inn litt info ;

 

19 - 21 Mai ønsker vi velkommen til GRATIS bruktbåt messe i Hommersåk vågen (Sandnes kommune). Utstilling av båter både på sjø og land. Vi ønsker med dette å tilby en markedsplass både for kjøper og selger av brukt båt og / eller utstyr. Har du planer om å kjøpe eller selge båt / utstyr ? Båter i alle størrelser, fra jolle til yact, er velkommen! Salg av reker og krabbe, grilling. Riskafjord har åpen båt lørdag 20.05.06 mellom 11:00 - 14:00

Planløsning Påmelding / innformasjon vennligst ta kontakt med: Kårleiv Fløysvik 99392105 Terje Solheim 99331574 Jan Tronsen 91133169

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...