Jump to content

OMLAKKERING AV SCAND BALTIC


benna

Recommended Posts

Har bare erfaring med forundersøkelser.Fælt få lakkerere kan ta båten i en ordentlig lakkboks.De som kunne var dyre,men få.Det var snakk om ca 20 000 for å lakke opp til fender lista på båt med tilsvarende skrog som din-men bare 25 fot.Båtvogn måtte båteier stille med.

Lakk & Sveis kunne ta båten for ca 10 000 og hadde egen båtvogn.Problemet her var lakkboksen som var for liten,men han har et system med tunge plast forheng og åpen dør til boksen som han benytter for lastebiler.L & S ligger i Tønsberg.Hvorfor det ikke ble noe av er jeg ikke kar om å huske nå,det vel en 3-4 år siden tenker jeg.

 

Det er et firma i Sandefjord rett ved Werner`s Båtbu som lakker båter.De lovte å komme og se på båten og gi en pris.Nå er det også en 3-4 år siden :smiley: De er ikke kommet enda.Fant dem på de gule sidene,og greie var de på telefon ihvertfall.

 

 

Er en engelsmann bosatt i Holmestrand som sikkert tar båten for deg.Han kaller seg Mobilt Båtverksted og har tilgang til plass å stå,men ingen lakkboks.Hvordan lakk jobbene hans er vet jeg ikke.Men han rettet hæljern og propell helt nydelig etter at Kafteinen bestemte for å prøve å kjøre i morgen dugget :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...