Toffo Startet 9.April.2006 Del på Facebook Startet 9.April.2006 Spørsmålet er om det noen her på forumet som vet om lageret som sitter i transom på et OMC drev kan tas ut bak, eller må man ta ut motor og ut den veien? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 Det kan taes ut bak Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Toffo Svart 9.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2006 Må man ha noe spesialverktøy for å få det ut.. takker for et raskt svar Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 Jeg hadde hjelp av en mekaniker og tror han brukte en slags ters. Turde ikke gjøre det selv pga små feilmarginer og skal passe til smørenippel. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
jdahl Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 snakk med et verksted som har omc eller mercruiser de har samme lager, jeg fikk låne verktøy på min marina, jdahl Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.