Ketil M Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Hei. Dama mi har rund-lurt meg til å leie feriehus i Danmark denne påsken, men til alt hell vil hun gjerne til Aalborg for å bedrive litt shopping i urban atmosfære i morgen. Siden min drømme-påske stort sett omfatter båt, så hadde jo jeg håpet at det finnes en mulighet for å stikke innom båtbutikker i området. Er det noen som har noen gode tips til hvoke butikker som bør besøkes? Alt som har med motorbåt er interessant. Shopping for mor Shipping for far :-) Ketil. Quote Link to post
roaldbj Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Det er en grei og ganske assortert båtbutikk nær Vestre Båthavn. Dessuten er maten svært billig i båtrestauranten på Vestre båthavn. Du anbefales videre til å gå innom marinemuseet. Det ligger i gåavstand fra Vestre Båthavn. Aalborg er en fantastisk by med mye maritim historikk. God tur - vi ligger i Vestre båthavn hver sommer en ukes tid. Både barn og voksne storkoser seg. Quote Link to post
Ketil M Posted April 9, 2006 Author Share Posted April 9, 2006 Takker for den Roaldbj. Vestre båthavn er plottet inn for besøk i morgen. Quote Link to post
roaldbj Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Når dere først går innom Vestre båthavn kan det være greit å nevne et par andre greie tilbud i nærheten. Det ene er et kombinert bibliotek/svømmeanlegg med flotte badstuer i ulike slag og treningshall. Det heter Haraldslund vand- og kulturhus, se her. Dessuten har dere Garnisonmuseet like i nærheten, som er bygd ut ganske kraftig ikke langt unna marinemuseet, lenken er her. Quote Link to post
Ketil M Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 Pøh. Jeg fikk ikke lov til å nærme meg vannkanten engang Det ble shopping på både far og mor.. Quote Link to post
Recommended Posts