Jump to content

Båt butikk i Aalborg?


Ketil M

Recommended Posts

Hei.

Dama mi har rund-lurt meg til å leie feriehus i Danmark denne påsken, men til alt hell vil hun gjerne til Aalborg for å bedrive litt shopping i urban atmosfære i morgen.

Siden min drømme-påske stort sett omfatter båt, så hadde jo jeg håpet at det finnes en mulighet for å stikke innom båtbutikker i området. Er det noen som har noen gode tips til hvoke butikker som bør besøkes?

Alt som har med motorbåt er interessant.

 

Shopping for mor

Shipping for far

:-)

 

Ketil.

Link to post
Share on other sites

Det er en grei og ganske assortert båtbutikk nær Vestre Båthavn.

 

Dessuten er maten svært billig i båtrestauranten på Vestre båthavn.

 

Du anbefales videre til å gå innom marinemuseet. Det ligger i gåavstand fra Vestre Båthavn.

 

Aalborg er en fantastisk by med mye maritim historikk.

 

God tur - vi ligger i Vestre båthavn hver sommer en ukes tid. Både barn og voksne storkoser seg.

Link to post
Share on other sites

Når dere først går innom Vestre båthavn kan det være greit å nevne et par andre greie tilbud i nærheten.

 

Det ene er et kombinert bibliotek/svømmeanlegg med flotte badstuer i ulike slag og treningshall. Det heter Haraldslund vand- og kulturhus, se her.

 

Dessuten har dere Garnisonmuseet like i nærheten, som er bygd ut ganske kraftig ikke langt unna marinemuseet, lenken er her.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...