Xlnt Startet 10.April.2006 Del på Facebook Startet 10.April.2006 Hei Er det noen som har erfaringer med dette produktet? C-eMAP -Knut Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
roaldbj Svart 10.April.2006 Del på Facebook Svart 10.April.2006 Jeg kjenner ikke produktet, men forsøkte å finne ut hvilken kartdatabase leverandøren benytter. Det er alltid ergerlig å sammenligne offisielle papirkart med elektroniske varianter før man kjører i et område. Bluechart, C-map og Navionics er vel sånn passe bra nå i siste oppdateringer, selv om - så vidt jeg har fått vite - at det bare er Garmins Bluechart som har en direkte overføring av den offisielle digitale kartdatabasen. Ser på en av sidene at logoen til MAX og C-map inngår. Dette kan bety at produktet er utvikllet hos C-map i Italia. Dersom du anskaffer produktet ville jeg i begynnelsen vært forsiktig før jeg stolte på C-eMAP. Prisen var jo svært overkommelig. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 14.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Hei Fortsatt ingen som har noen erfaringer? -Knut Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.