Jump to content

Silva 200 og gmlt ekkolodd


gorgus

Recommended Posts

Hei. Er det noen som kan gi meg litt info vedr. Silva 200 instrument?

Har kjøpt en båt med et slik instrument, men skal ikke hente den(båten) før i mai, men planlegger litt nytt utstyr og trenger litt info om dette instrumentet.

Vedkommende jeg har kjøpt båten av, har fra gammelt av et fartshjul under båten og innvendig giver som er i bruk. Om dette er koblet til Silva instrumentet eller ikke vet jeg ikke. I tillegg står det et meget gammelt ekkolodd som er skrivende horisontalt. Det har jeg tenkt til å ta ut og sette inn et nytt ekkolodd men, jeg er jo egentlig bare interessert i dybdemåling og fart. Jeg er ikke avhengig av TorskeTV. fart får jeg via kartplotteren.

Mitt spørsmål er da: Er Silva 200 et "stand alone" instrument som viser dybde og fart, eller må det kobles via denne antikke ekkoloddet som står i båten allerede. Hvis så er tilfelle, trenger jeg ikke å kjøpe torskeTV.

Håper på gode svar.

Link to post
Share on other sites

:smiley:

 

Hei,

 

Har selv en silva 200 logg. Vanlig enkel logg med distanseteller koblet til en gjennomgående giver.

 

Det jeg har funnet av info er en pdf som ligger her

 

Hvis du skal skifte ut dette også så kjøper jeg det gjerne av deg da mitt har et dårlig display.

 

Send meg bare en IM eller jeg kan nås på tel. 90624286

 

Hilsen harald L

Trude III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...