McNeill Startet 12.April.2006 Del på Facebook Startet 12.April.2006 Jeg og svigers "Walter_S" var ute for å prøve fiskelykken på søndag som var. Da vi ved en tilfeldighet tok indre leden forbi Papperhavn, og der så vi et alltid velkomment syn, for Nautica Shcizofrenia hadde et av sine vår treff. Her er et par bilder av båtene som var med på treffet. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg så 2 (ja to, two, zwei, deux, due, osv) plastbåter med på treffet. De hadde til og med Nautica Shcizofrenia vimpel!!! Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 To plastbåter? Det må ha vært for sikkerhets skyld, i tilfelle den ene ikke tok fyr. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 Spørs om de ikke glemte og brenne de opp neida, man kan bli medlem med plastbåt også. Men man har ikke stemmerett, bortsett fra hvis man har 20cm med nytjæret hamp i salongen På jubileums dvd´n så ble det vist frem 2 stk av arten plastbåteiere. Så trebåtfolket fikk se hvordan dem så ut Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 12.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2006 Det er beinhard å leve i slik et kapitalistisk samfunn. Selv de sterkeste virker til å måtte bøye seg for noen tall på noen pappbiter. Hva blir det neste, at norske sportsnyheter slutter å sende kvinnehåndball for de får ikke nok sponsorpenger??? Lite sannsynling... ...desverre Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 ...Men man har ikke stemmerett, bortsett fra hvis man har 20cm med nytjæret hamp i salongen ....Liten korreksjon: Vi B-medlemmer har uansett ikke stemmerett. Hampen gir kun adgang til Skippermøter. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 Stemmer det, og så må dere skåle når a-medlemmer sier skål Fikk ikke med meg dette treffet, prioriterte og jobbe på båten så jeg får den ut fortest mulig. Var du der ? Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 Nei dessverre. Arbeidsgiver ville det annerledes. Ligger og dupper i varmen mellom Sri Lanka og India. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 Noen som har det skjønner jeg Sikkert bedre det enn og gå rundt i varmedress på Nautica treff Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.