Jump to content

Noen bilder fra Nautica Shcizofrenia treff


McNeill

Recommended Posts

Jeg og svigers "Walter_S" var ute for å prøve fiskelykken på søndag som var. Da vi ved en tilfeldighet tok indre leden forbi Papperhavn, og der så vi et alltid velkomment syn, for Nautica Shcizofrenia hadde et av sine vår treff. Her er et par bilder av båtene som var med på treffet.

 

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg så 2 (ja to, two, zwei, deux, due, osv) plastbåter med på treffet. De hadde til og med Nautica Shcizofrenia vimpel!!!

 

Bilde

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Spørs om de ikke glemte og brenne de opp :wink: neida, man kan bli medlem med plastbåt også.

Men man har ikke stemmerett, bortsett fra hvis man har 20cm med nytjæret hamp i salongen :smiley:

 

På jubileums dvd´n så ble det vist frem 2 stk av arten plastbåteiere. Så trebåtfolket fikk se hvordan dem så ut :lol:

Link to post
Share on other sites

Det er beinhard å leve i slik et kapitalistisk samfunn. Selv de sterkeste virker til å måtte bøye seg for noen tall på noen pappbiter. Hva blir det neste, at norske sportsnyheter slutter å sende kvinnehåndball for de får ikke nok sponsorpenger??? :lol: Lite sannsynling...

...desverre

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...