Zikk Zakk Startet 12.April.2006 Del på Facebook Startet 12.April.2006 Er det noen som har en billig henger/opplagshenger til salgs? Eller en henger/opplagshenger som jeg kan låne for noen dager? Må passe for båt 21 fot og kunne ta ca 1300kg. Helst i vestfold. Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 13.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2006 noen som har noen tegninger på hvordan jeg kan lage min egen henger??? Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Veit ikkje heilt kva du ser etter men kanskje ein sånn ein kan passe? Link Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Kotnes Svart 13.April.2006 Del på Facebook Svart 13.April.2006 Jeg har lagt ut 2 akslinger med hjul under ting til salgs. Bra utgangspunkt til egen henger. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.