Sethro Startet 16.April.2006 Del på Facebook Startet 16.April.2006 Etter 9 mnd var båten klar. Ligger masse bilder på http://www.zeth-racing.com Sitér dette innlegget Link to post
Holmedal Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 Gatulerer! Det er råe båter..har et par bekjente som fikk sine på sjøen i mai i fjor.. 4 stk bygget samtidig! Arti å se fremdriften..hvem som skulle ha det beste og avanserte i båten.. morsomt.. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 Gratulerer! Flott båt! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Skipper Worse Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 Hatten av for et vel gjennomført prosjekt!! Og, ikke minst, for poetisk vakre hekkbølgebilleder, forskjønnet av det Kongelige Norske Flagg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Javi Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 Gratulere med båt, og velkommen på forumet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 Gratulerer med flott båt. Når jeg sammenligner bilene av den hvite båten og den med blå stripe ser det ut til at det er to ulike badeplatformer. Stemmer det? Ser ut som om dere har VP's nye trim tabs på båten deres. Hvordan synes dere at de fungerer? Sitér dette innlegget Link to post
Holmedal Svart 16.April.2006 Del på Facebook Svart 16.April.2006 Gratulerer med flott båt. Når jeg sammenligner bilene av den hvite båten og den med blå stripe ser det ut til at det er to ulike badeplatformer. Stemmer det? badeplatformen på den med blå stripe er forlenget.. de fikk laget en form, og støpte en hver... nå er det danseplass bakpå der :D er flere som har gjort det samme her ute.. har blitt meget bra.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.