trulte Startet 17.April.2006 Del på Facebook Startet 17.April.2006 Hei. Jeg er på utkikk etter en billig plastbåt til svigers (trebåt er visst ikke aktuelt, selv om jeg prøver å overtale...). Kriteriene hans er at båten bør være litt over 20 fot, og koste rundt 50 000. Dette skal bare være en "søndagsbåt" for å kunne fiske litt og slappe av, men den bør ikke være åpen. Hvis noen har anbefalinger, eller en båt de selv ønsker å selge, er det bare å rope ut. Jeg har søkt litt rundt på finn.no o.l., men finner ikke noe særlig. Noen gode tips??? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Sjømann 22 må vel være perfekt Sitér dette innlegget Link to post
trulte Svart 17.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2006 Takker for det. Det finnes jo opp til flere av dem på finn.no også. Til rimelige penger... Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Noen jeg kommer på i farten: Delta 22, Saga 20, Gimle 20... Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Du kan kjøpe min Diana 19, som jeg arvet etter min far. Komplett med FM 8-12 hk, nye opplagsbukker og A-stativ i alu., samt presenning. Flott og rimelig båt til hans bruk vil jeg tro. Skal få tatt noen bilder i morgen, men annonse finner du på "Til salgs". Kjøper dere kan du få kvantumsrabatt!! Takk for sist forøvrig! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
trulte Svart 17.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2006 Hei igjen Vikers. Det ser interessant ut. Flott om du kunne fått tatt noen bilder så kan jeg vise de til han. I utgangspunktet tror jeg han vil over 20 fot, men jeg skal be han ta seg sammen og ikke være så vanskelig Høres jo ut som en skikkelig "kose-båt". Får jo mye båt for pengene da... Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Hei igjen Vikers. ...Høres jo ut som en skikkelig "kose-båt". Får jo mye båt for pengene da... Det ER en skikkelig kosebåt, og grunnen til at jeg har de prosjektene jeg har. Brukte mange dager og helger i denne på sommerene før jeg fikk egen båt. Båten er helt grei og med nesten ny kalesje blir det litt plass, selv om det kommer en skvett regn. Og med nytt opplagsutstyr, så får han jo "full pakke". ;) Bilder legges inn så snart de er tatt. (PS: Den står i opplag enda, men jeg kan ta full vårpuss på den, om han vil. Om han da ikke vil bytte farge...båten er idag blå i skroget med hvitt dekk og overbygg. Snakkes ved... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Kotnes Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 (redigert) Kamerat av meg har en Fjord 21 snekke med 25 hk Volvodiesel. Motor satt inn i fjor da den gamle var ferdig. Den motoren som sitter i nå har vært hjelpemotor i seilbåt og har ikke ruslet så mye. Tror båten er en 1977 mod og den er i bra stand med blant annet nytrekt interiør og en kalesje i ok stand. Det er også toalett - kokemuligheter og vann ombord. Det følger med henger som er et ombygd campingvognunderstell som passer til vanlig hengerfeste for bil. Tror prisen er rundt 55000. Litt vask og puss og du har en kjempebåt. Her er et dårlig bilde av den utvendig. Det er også 2 førerplasser på denne. Soveplass for 2-3 er det også. Redigert 17.April.2006 av Kotnes (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.