MT. Startet 18.April.2006 Del på Facebook Startet 18.April.2006 Jeg skal bytte olje på styringa, og siden den tidligere er kjørt med automatolje, vil jeg fortsette med det. Men så ble jeg usikker: Jeg vil ha lettest mulig styring, altså tynnest mulig olje. Men hvilken er tynnest av Dexron II eller III? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Brutus Svart 18.April.2006 Del på Facebook Svart 18.April.2006 Forskjellen i viskositet ved vanlige sommertemperaturer er ikke særlig merkbar. Syntetisk v/40C Dexron II=32,5 cst Dexron III=34 cst Dexron II er altså ørlite tynnere. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 18.April.2006 Del på Facebook Svart 18.April.2006 Nå har ikke jeg oversikt over din type styring, men de jeg kjenner til skal ha hydraulisk olje og IKKE ATF olje. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.