Hardball Startet 18.April.2006 Del på Facebook Startet 18.April.2006 Hei mine Båt venner, vel overstått påske!! Mitt lille problem er en glidelås på kalesjen min løsner i sømmen, så: Er det noen, som vet om det er ett firma som syr kalesjer, i nærheten av Trondheim og Nordover i landet? Jeg bor ved Nordkapp, så avstanden blir vel stor uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 18.April.2006 Del på Facebook Svart 18.April.2006 (redigert) Seilmakere kan sikkert hjelpe deg med det, her har du en liste http://www.gulesider.no/gsi/search.do?sort...firma=seilmaker Det er en i hammerfest bla så da blir kanskje avstanden litt kortere også Redigert 18.April.2006 av Sonata 7 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 18.April.2006 Del på Facebook Svart 18.April.2006 Alf Hansen båtkalesjer holder til i Tr.heim, har akkurat handlet ny kalesje hos dem til min fjord Sitér dette innlegget Link to post
Hardball Svart 18.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2006 Seilmakere kan sikkert hjelpe deg med det, her har du en liste Det er en i hammerfest bla så da blir kanskje avstanden litt kortere også Beklager, men denne personen har sluttet for en tid tilbake. Men det ordnet seg, Bøteriet Hammerfest, tar slike ekstra oppdrag, de har vist en som kan dette. Takk for hjelpen. Hilsen sol landsdelen Nord Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 18.April.2006 Del på Facebook Svart 18.April.2006 Et lite tips; det er ikke all verden å sy disse sømmene selv. Har selv sydd flere sømmer på tidligere kalesje med godt resultat. Jeg har bare brukt vanlig hvit bommulstråd som over og undertråd og sydd på symaskinen og sydd i vei! Holdt i mange år og lakk heller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.