Sabrina Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Hei, Kjenner noen til om det finnes ferdige elekronikkenheter for styring av modell fyrlykter? Jeg tenker meg en programerbar enhet som styrer karakteren av en fyrlykt, gjerne ved hjelp av en lyspære, der elektronikken illuderer en sveipende lysstråle. Rotererende speil og linser blir for komplisert, støyende og kraftkrevende. Kan noen gi meg et tips? Mvh sabrina Quote Link to post
Marwin Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 (edited) Ble også omtalt HER hvis det kan hjelpe... Lykke til Edited April 18, 2006 by Marwin (see edit history) Quote Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Nyste Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Der finnes programmerbare releèr som kan gi blink (Iso fase). Du får dem for forskjellige spenninger 12VDC, 24VDC og 220VAC osv. Quote Link to post
Recommended Posts