HJ Startet 11.August.2003 Del på Facebook Startet 11.August.2003 Hei. Vi har et forholdsvis nytt sleipner el. toalett m/septik. Vi har hatt en del problemer med det i det siste, og nå har den interne motoren streiket. Vi åpnet opp, og den var full av væske..... Alle pakninger/simmeringer ser helt fine ut, og vi rengjorde, smurte, og monterte dette igjen. Motoren gikk da fint i noen dager, men har nå streiket igjen. Mistenker at den har fyllt seg opp med væske igjen. Hvordan kan dette skje ? Har det noe med overtrykk og gjøre, eller er det bare simmeringen rundt motorakslingen som ikke er tett, enda den ser helt fin ut. Det er det eneste punktet som er i kontakt med noe vått..... ( inne i pumpehuset.... ) HJ! Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 18.August.2003 Del på Facebook Svart 18.August.2003 Hvofor ikke kontakte Sleipner (69300060). Spør etter Torgeir - jeg tror det er det han på service heter. Kan det ha noe med monteringen å gjøre (nivå i forhold til vannlinjen) ?? Sitér dette innlegget Link to post
Jostein Jr. Svart 8.Januar.2009 Del på Facebook Svart 8.Januar.2009 Hei skal du selle motoren jeg trenger en magnet til en sleipner 1959 4.5 hk Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 8.Januar.2009 Del på Facebook Svart 8.Januar.2009 Hei, Jeg vil tippe at det sakte men sikkert har kommet en liten ubetydelig vanndråpe inn under zimmeringen. Så har dette frosset og dermed er denne defekt. Jeg opplevde ihverfall dette på en tannhjulspumpe av type Macro en gang. Fikk tak i ny zimmering hos Tess og den holdt 3 sesonger til, før det igjenn var vann i pumpa Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 8.Januar.2009 Del på Facebook Svart 8.Januar.2009 Velkommen til BP. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 8.Januar.2009 Del på Facebook Svart 8.Januar.2009 Jeg vil håpe HJ har fått fiksa dette nå, ellers er jeg redd fyren har sprengt tarmen. Tråden er 5-6 år gammel. Og jeg tviler sterkt på at den dassen har en magnet til en sleipner 1959 4.5 hk. Sitér dette innlegget Link to post
calle Svart 13.April Del på Facebook Svart 13.April Hei. Jeg ser dette er et gammelt emne. Er det noen som vet hvilken motor dette toalettet har og eventuelt hvor man kan kjøpe ny motor til dette? Vår motor har jeg mange ganger byttet sikringer på men nå står den i sju steiner og trenger ny motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.