function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Sleipner Toalett...defekt motor


HJ

Recommended Posts

Hei.

 

Vi har et forholdsvis nytt sleipner el. toalett m/septik. Vi har hatt en del problemer med det i  det siste, og nå har den interne motoren streiket. Vi åpnet opp, og den var full av væske.....

 

Alle pakninger/simmeringer ser helt fine ut, og vi rengjorde, smurte, og monterte dette igjen. Motoren gikk da fint i noen dager, men har nå streiket igjen.

 

Mistenker at den har fyllt seg opp med væske igjen. Hvordan kan dette skje ?  Har det noe med overtrykk og gjøre, eller er det bare simmeringen rundt motorakslingen som ikke er tett, enda den ser helt fin ut. Det er det eneste punktet som er i kontakt med noe vått..... ( inne i pumpehuset.... )

 

HJ!

Link to post
Share on other sites

  • 5 år senere...

Hei,

 

Jeg vil tippe at det sakte men sikkert har kommet en liten ubetydelig vanndråpe inn under zimmeringen. Så har dette frosset og dermed er denne defekt. Jeg opplevde ihverfall dette på en tannhjulspumpe av type Macro en gang. Fikk tak i ny zimmering hos Tess og den holdt 3 sesonger til, før det igjenn var vann i pumpa :nonod:

Link to post
Share on other sites

  • 15 år senere...

Hei.
Jeg ser dette er et gammelt emne. Er det noen som vet hvilken motor dette toalettet har og eventuelt hvor man kan kjøpe ny motor til dette?
Vår motor har jeg mange ganger byttet sikringer på men nå står den i sju steiner og trenger ny motor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...