FM 8-12 Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 Fordi jeg syns ikke det er noe særlig å bli møkette for å bytte olje på drevet Ikke noen hitt når jeg skal skru på det heller. Har ALDRI prob med groe da jeg faktisk bruker båten jemnt å trutt Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 Seajet i kombinasjon med drevhetten - ser ikke brukt ut :) Sitér dette innlegget Link to post
HenrikOrrskär Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 Nei, vi opplevde heller aldri noe groe før med drevspray, men la seg et slimlag på drevet den halvannen måneden båten lå utpå i høst. Har kjøpt jotun spray og grunning klar til bruk, brukt seajet tidligere med gode resultater, men de hadde ikke grunning, så da ble det jotun både grunning og bunnstoff. Men har lest at noen bruker å spraye belger og slanger også for å unngå groe her, det har vi aldri gjort, men mulig dette e hensiktsmessig? Sitér dette innlegget Link to post
ollebolle2 Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 http://drevhetten.no/index.html Ingen erfaring selv. Men en kjenning er fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 6.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2011 Smurte litt klart bunnstoff for aluminium på mine drev i fjor. Tok bare på de mest utsatt stedene, og der det er værst å komme til å fjærne rur etterpå. Funka ikke bra. Prøver nå å fjærne rur med International Bearnacel remover. MÅ bruke maske når en sprøyer på denne, prøvde uten Spurte leverandør om den skader belgene, fikke til svar at nei det skal den ikke, men tør jeg tro på det da tro? Saltsyre er jo ikke bra for belgene i hvertfall, så hvorfor skulle ikke dette stoffet skade, virker jo nesten som saltsyre, bare mye værre. Noen som har erfaring med det? Sitér dette innlegget Link to post
Leif T. Røbekk Svart 6.April.2011 Del på Facebook Svart 6.April.2011 Hei Vi er en gjeng med 10-15 stykker som henger samens på sjøen, vi alle har forskjellige stoffer på drevene, men ser klart at vi med Sea jet har de "reneste" drevene. Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 6.April.2011 Del på Facebook Svart 6.April.2011 Har dere ca 1 cm klaring av bunnstoff mellom skroget på båten og transomen? Ser at dette rådet går igjen på diverse "veiledninger". Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 6.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2011 Jeg har ca 2 cm. Det er originalstoffingen fra Bayliner. Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 6.April.2011 Del på Facebook Svart 6.April.2011 Hei Yankee, blir det mye groe og skiit i de 2 cm? Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 7.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2011 Ingen groe på de 2 cm. Men jeg har endel ru på drevet. Ikke inn mot skroget, men ellers. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.