Fantasy Startet 19.April.2006 Del på Facebook Startet 19.April.2006 Jeg har bygget baugspyd og montert baugstige, men kan ikke finne noe egnet avstandsstag hverken i Watskii- eller Plastimo katalogen. ER DET NOEN SOM HAR TIPS, foruten det å bygge fra bunnen selv da. Kan godt være byggesett (bare jeg slipper å finne opp alt selv), og ser for meg en teleskop-løsing med strammeskrue for "låsing". Ser også for meg at staget boltes fast enten i underkant av spydet eller i skroget / kjølen. Vdlegger ett bilde av AS IS: HÅPER NOEN KAN HJELPE Sitér dette innlegget Mvh Fantasy Link to post
LALUNA II Svart 19.April.2006 Del på Facebook Svart 19.April.2006 (redigert) baugstigen her sin ide kanskje fra http://www.maritim.no/images/products/3060-00.jpg Redigert 19.April.2006 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Fantasy Svart 19.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2006 Joa Laluna, men hvor kan jeg få kjøpt slikt uten å måtte kjøpe heile stegan??? Sitér dette innlegget Mvh Fantasy Link to post
Bitteliten Svart 19.April.2006 Del på Facebook Svart 19.April.2006 Barkåker tynnplate kan sikkert sveise noe greier til deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.