Jump to content

Hydraflex hydraulisk styring.


Kotnes

Recommended Posts

Slenger på ett spørsmål; kan man bruke vanlig hydraulikolje eller må man ha "marineolje"

Tja... har aldri hørt om "marin hydraulikk olje"... ettersom et hydralisk system må være tett for å fungere (se bort fra tank lufting) så er nok olje olje i dette tilfelle... eneste forskjellene jeg kan komme på må være temp bestandighet...

Link to post
Share on other sites

Vanlig hydraulikolje ja, var det jeg lurte på for da kan jeg bruke den oljen vi har på aggregatet på jobben.

Grunnen for spm. var om jeg måtte kjøpe den på båtforhandleren til en dyr penge, eller kjøpe rimeligere på Bilextra. Lurte på om det var en spesiell olje, noe det egentlig ikke er.

 

Uansett, takk for oppklaring :cheers:

Link to post
Share on other sites

Det er visst forskjell på rød og gul hydraulikolje fikk jeg høre idag. Snakket med malfix som selger denne typen styring og han ba meg gå på Tess og si hva jeg skulle bruke oljen til og da ville jeg få riktig type av de. Takker for tilbakemeldinger.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...