Jump to content

Hvor kan man kjøpe messingrør ca 20mm ?

Høvdingen

Recommended Posts

Rørleggeren??

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Finner ikke det nå, men Biltema har 5m kveiler med 16, 18? og 20? plastisolerte kobberrør. Kjøpte 16 mm forleden for bruk til kalesjen. Kostet kr. 198,-. Seasea hadde også, men en annen dim. Var det 20 mm?.

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Hei.

Kan du bruke hylserør?. Jeg har en del propellanlegg, og der er jo hylserøret i messing. Er litt usikker på hvilke dimensjoner jeg har tilgjengelig, men det kan vi evt. snakke om.

Kontakt meg på pe-ange@online.no

Jeg trodde at jeg hadde problemer, men det var vist ikke tilfelle, skage. :yesnod:

Sånne rør er enkle skifte. Endestykker og tilhørende dippedupper selges i assortert utvalg og passer på 30 år gamle båter. Billig blir det også.

Problemet er å rette ut kveilen, samt å bøye røret. Man får bare en sjanse. :wink:

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Hei.

Kan du bruke hylserør?. Jeg har en del propellanlegg, og der er jo hylserøret i messing. Er litt usikker på hvilke dimensjoner jeg har tilgjengelig, men det kan vi evt. snakke om.

Kontakt meg på pe-ange@online.no

Sender deg en mail :flag: