Jump to content

Åpent hus på Orust

OT-flyktning

Recommended Posts

Som ifjor så er det også iår åpent hus på Orust, bl a Hallberg Rassy den  22-24 August 2003.

Vi var da ifjor og syntes det var vel anvendt tid. Fra Oslo greier man det fint å dra om morningen og være tilbake om kvelden. Hos Hallberg Rassy får en til og med se på foregående produksjon.

Noen som er interessert i et fellesopplegg?

(P.S. for å si det rett: jeg sjekket BARE HR, men ifjor var flere andre steder også åpen)

Som ifjor så er det også iår åpent hus på Orust, bl a Hallberg Rassy den  22-24 August 2003.

Vi var da ifjor og syntes det var vel anvendt tid. Fra Oslo greier man det fint å dra om morningen og være tilbake om kvelden. Hos Hallberg Rassy får en til og med se på foregående produksjon.

Noen som er interessert i et fellesopplegg?

(P.S. for å si det rett: jeg sjekket BARE HR, men ifjor var flere andre steder også åpen)

.....hmmmm, jeg er fornøyd med den båten jeg har! :confused:

Vel, "åpent hus på Orust" er etterhvert blitt en omfattende sak hvor det også har vært vist båter produsert andre steder. Dessuten er mange utstyrsleverandører også til stede, i alle fall har det vært Hallberg Rassy's opplegg tidligere.

Vel, "åpent hus på Orust" er etterhvert blitt en omfattende sak hvor det også har vært vist båter produsert andre steder. Dessuten er mange utstyrsleverandører også til stede, i alle fall har det vært Hallberg Rassy's opplegg tidligere.

Yessss, bryggeområdet til HR er full av andre merker og ellers er det bygget opp et 'torg' (telt) til utstyrsleverandørene.
  • 1 år senere...

Så er det dags ( igjen ) for messe på Orust. Noen som har tenkt seg nedover ?

Suzuki

Å ja! Selvsagt skal vi nedover. Reiser tidlig på Lørdag morgen og bruker hele dagen der. Søndag er det Gøteborg, med liseberg besøk, regner med å bruke hele dagen der også......

Min erfaring fra i fjor, jeg var kun på HR sin plass, var at alle utstillere var interresserte i og få vist frem det de hadde. Messa går jo over kun en helg, og da rekker ikke utstillerne å bli slitne eller lei hele maset, slik som på Sjøen for alle, på Lillestrøm. Det er også interressant å gå rundt på verftet å se hvordan båtene produseres, og kunne spørre båtbyggerne om tips og råd....., selv til min gamle, men akk så deilige båt! :lol:

Vi får bare håpe at været holder. Messa er utendørs..........

Lasse:

Hvordan er dette med utstyrleverandørene? Bra utvalg og gode tilbud eller begrenset tilbud og "oppskrudde" priser?

Jeg har ikke full oversikt, men mener å huske fra ifjor at det var bra utvalg, men prisene er jeg usikker på...........

:lol:

Båthilsen fra Fernanda.

Hej Fernanda!

Du måste åka til Kungsviken og Henån oxo, så att du ser hur 'riktiga' båtar byggs !

'Riktiga' båtar byggs ikke på löpande band.......... :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Men ok.... Jeg skal gjøre et forsøk....., men lett blir det ikke. Det er ikke bare bare å rives løs fra et verft som HR.......

:lol:

Båthilsen fra Fernanda.

Var i Henån i sommer, og ruslet litt rundt verftet, men det var nok sommerferie da jeg var der. Men jeg så at nå har de begynt å male blå striper på båtene sine der også...?

Man kan nog få vilka endringer man vill, t o m blå rand ! :smiley:  

Du var sikkert nere i hamnen vid  'utrustningen'

S/Y Gunga Din

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...