Ingar Startet 12.August.2003 Link til dette innlegget Startet 12.August.2003 En gang i tiden var Mercury alene om å ha eksosutslipp i propellen, men i dag har jo nesten alle motorer dette. Det fører nok til at eksosen skyves lenger bak, men er det gunstig med hensyn på effektivitet for propell og undervannshus? Ville trodd det motsatte var tilfelle.... Er det bare en markedsførings-gimmick? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 12.August.2003 Link til dette innlegget Svart 12.August.2003 Tror nok at dette absolutt har noe for seg. Undervannshus og propellnav blir jo ikke noe særlig større og i bakkant av propellen blir der et undertrykk som utnyttes til å dra eksosen ut av motoren. I den grad undervannshuset blir større gir jo dette også plass til større gir og det er jo bare en fordel mht. levetid og robusthet. Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.