Jump to content

Hva koster vinterlagring og service?

soloraid

Recommended Posts

Service på motor inkl alle deler og olje tror jeg du må regne 5000-6000 kroner. Om du har hekkagregat tilkommer ca 3000 kroner for service på dette

Dockside Marine tar 300 kroner/fot for innendørs lagring. Jeg tror det er ganske representativ pris for lagring innendørs i kald hall. I tillegg kommer løft opp og ut og steaming.

Framnes Maritime i Sandefjord tar 520 kroner pr fot i oppvarmet hall. Prislisten til Framnes Maritime ligger i linken

"Framnes Maritime i Sandefjord tar 520 kroner pr fot i oppvarmet hall. Prislisten til Framnes Maritime ligger i linken"

Og da for du ikke lov til å gjøre noe som helst med båten innendørs. De plasserer båtene så tett at jeg er ikke engang sikker på om du får lov til å "besøke"båten din iløpet av vinteren.

Syns da at hele poenget med innelagring er borte.

Hvis du skal gjøre noe så må du vente til våren og ta båten ut av hallen for noen dager før sjøsetting.

Mariell

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...