soloraid Startet 22.April.2006 Del på Facebook Startet 22.April.2006 Heisann! Bedre føre var... vet det er veldig tidlig å snakke om, men er det noen som har peiling på hvilke priser som er normalt for vinterlagring og service ? (gjerne oppdelt i en pris for lagringen og en for service..) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 22.April.2006 Del på Facebook Svart 22.April.2006 Hvor stor er båten? Inne/ute? Utenbordsmotor? Hvor i landet? Sitér dette innlegget Link to post
ADNOH Svart 22.April.2006 Del på Facebook Svart 22.April.2006 Jeg betaler kr.1200,- for vinteropplag innendørs og kr. 2500,- for service på motor inkl.oljeskift. (Skibsplast 605 med Suzuki DF 115) Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
soloraid Svart 22.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2006 27,5 fot, inboard diesel motor (Volvo Penta D4, 210hk) 2005-modell innendørs lagring... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.April.2006 Del på Facebook Svart 22.April.2006 Service på motor inkl alle deler og olje tror jeg du må regne 5000-6000 kroner. Om du har hekkagregat tilkommer ca 3000 kroner for service på dette Dockside Marine tar 300 kroner/fot for innendørs lagring. Jeg tror det er ganske representativ pris for lagring innendørs i kald hall. I tillegg kommer løft opp og ut og steaming. Framnes Maritime i Sandefjord tar 520 kroner pr fot i oppvarmet hall. Prislisten til Framnes Maritime ligger i linken Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 22.April.2006 Del på Facebook Svart 22.April.2006 "Framnes Maritime i Sandefjord tar 520 kroner pr fot i oppvarmet hall. Prislisten til Framnes Maritime ligger i linken" Og da for du ikke lov til å gjøre noe som helst med båten innendørs. De plasserer båtene så tett at jeg er ikke engang sikker på om du får lov til å "besøke"båten din iløpet av vinteren. Syns da at hele poenget med innelagring er borte. Hvis du skal gjøre noe så må du vente til våren og ta båten ut av hallen for noen dager før sjøsetting. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Avsluttet2 Svart 22.April.2006 Del på Facebook Svart 22.April.2006 (redigert) Priser utenfor sentrale østland: http://www.haugalandbaat.com/vinterlagring.html http://www.mpas.no/priser.htm Redigert 22.April.2006 av tj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.