Dykker Startet 22.April.2006 Link til dette innlegget Startet 22.April.2006 Jeg tok båtførerprøven på Sjøen for alle i Lillestrøm i vår. De sa at de skulle sende beviset i posten til meg etter en ukes tid. Jeg har ennå ikke fått dette tilsendt. Problemet er at jeg ikke husker hvem som holdt eksamen på båtmessa. Jeg vet derfor ikke hvem jeg skal henvende meg til. Er det noen som husker hvem som holdt eksamen på messa? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 22.April.2006 Link til dette innlegget Svart 22.April.2006 Her er litt info om hvem som hadde kurset på Messa. http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=85346&cat=5865 Regner med at om du ringer sjøfartsdirektoratet på telefon 22 45 46 22 så ordner det seg nok. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sjøtummel Svart 22.April.2006 Link til dette innlegget Svart 22.April.2006 De sa at de skulle sende beviset i posten til meg etter en ukes tid. Jeg har ennå ikke fått dette tilsendt.Da en venn av meg tok denne prøven tidlig i vinter ble det sagt at det gjerne tok både vinter og votter før det dukket opp noe bevis. Jeg er ikke sikker på hvor lenge dét er, men jeg tror det er mer enn en uke. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 22.April.2006 Link til dette innlegget Svart 22.April.2006 Sendte inn mitt til forying til direktoratet, det var i fra 1979 og ikke i samsvar lenger med eiers utseende. Det dukket opp nytt i posen etter 14 dager. Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Sjøtummel Svart 28.April.2006 Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 Nå er det visst sendt ut en del kort fra prøver i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 28.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 (redigert) Fikk mitt i posten idag! Redigert 28.April.2006 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Netthandel Svart 28.April.2006 Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 Grattis! -Jeg tok mitt da jeg var 15 (!) år. Mistet det i etterkant en gang, og ringte opp til Sjøfartsdirektoratet etter at jeg hadde fylt 26... fikk det i Posten etter 1 uke. (Måtte sende nytt bilde da, -hadde visst endret utseende siden da...) Sitér dette innlegget Link to post
Klumpen Svart 28.April.2006 Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 Jeg avla prøven 9. mars og venter ennå Sitér dette innlegget Link to post
Klumpen Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Utrolig Etter å ha kommet med mitt hjertesukk i går (ovenfor), lå "lappen" i postkassen i dag. Det nytter å "klage" på Baatplassen.no ser det ut til Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Jeg har en mistanke om at de samler opp et passe stort antall før de bestiller kort og sender ut. For øvrig er det ikke Sjøfartsdirektoratet som står for utsending, men Norsk test i Kirkenes. (Kortet er uten bilde, men i hendig kredittkortformat som de sikkert ikke produserer selv.) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Tok prøven på 80 tallet, mistet lappen for mange år siden. Kan jeg og bare ringe Sjørartsdirektoratet å få ett nytt bevis ? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 20.September.2006 Link til dette innlegget Svart 20.September.2006 Løfter denne. Har noen ett tel.nr. jeg kan ringe for nytt bevis ??? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 20.September.2006 Link til dette innlegget Svart 20.September.2006 Hei johan! Noen her inne skrev en posting om samme problem som du har, tror det var i fjor vinter en gang. Vedkommende fikk nytt båtførerbevis fra Sjøfartsdirektoratet etter en henvendelse dit, hvis jeg nå husker riktig. Prøv det! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.