christina Startet 24.April.2006 Del på Facebook Startet 24.April.2006 kom akkurat inn en fin master 820 på finn er det noen her som har noen peiling,erfaring med ford/bedford motor 150? Sitér dette innlegget Link to post
christina Svart 27.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2006 her var det ikke mye hjelp å få Sitér dette innlegget Link to post
Som Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 Har en kollega som jeg tror har en slik båt, skal ta meg en båtprat med ham i morgen Sitér dette innlegget Link to post
870 Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 Er kjent med ford Sabre - ford sabb og der har jeg bare positive erfaringer, men Bedford høres noe gammelt ut, kan det være en gammel lastebilmaskin fra 70 tallet som er marinisert??? i så fall kan det muligens bli problemer med deler osv. Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 hei, jeg har en master 820, og vil ikke anbefale å kjøpe motor under 180 hk, det er min for denne båten. Ford`n er er en bra motor, men med 150hk blir marsfarten maks 13-14 knop og toppfart ca 16. Det er i dette området båten går tunkt, og med ferielast kan dette bli slitsomt. Men for all del, har man planer om bare kaffekjøring (som er nydelig det) er dette en udødelig motor. Mvh Enjoy Sitér dette innlegget Link to post
Fantasy Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 Enig m Enjoy. Jeg har også en Master 820 med 210 hk Ford sabre. Bedford er heller ukjent for meg (foruten i bil som er heller dårllig erfaring). Men lykke til uansett, det kan jo være bra. Sitér dette innlegget Mvh Fantasy Link to post
christina Svart 27.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2006 tusen takk for svar,var og så på båten i kveld og den var ikke velholdt så det blir ikke noe kjøp.har sett på to båter nå en wiking og en master og har blitt veldig skuffa over hvordan båtene ser ut.bilder på finn og virkelighet er ikke i nærheten av hverandre men vi gir ikke opp... Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Lykke til videre i leting - det finnes alltid noen fine eksemplarer om man har tålmodigheten med seg! Når det gjelder Bedford var det for ltit siden en tråd om en som byttet ut en Bedford i en Nordan Family (Summer family) - og bakgrunnen var vel lekkasjer og annet småtrøbbel. Se om du finner noe i den tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.