Jump to content

Ardic dieselvarmer til service


Carl-Otto

Recommended Posts

Ring Per Varild i sandefjord på 90 78 40 56, han kan alt om dette, og sitter med et betydelig delelager. Hvis ikke det hjelper, dra til Wærners båtbu i sandefjord, og kjøp deg en ny Eberspächer;-)

Glimrende tips. Per Varild fant feilen på 4 minutter og 8 sekunder, og hadde delene jeg trengte til en snau tusenlapp.

Sparte ca. 11.400,- kr til ny varmer. :flag:

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

Det var ledningen mellom bryterpanelet og kretskortet. I tillegg fikk jeg med et filter til innsugingsslangen som jeg manglet.

Han var klar over problemene med glødespiralen og slet med å skaffe nye slike. Han hadde også vært inne på tanken å lage et ombyggingssett a'la Ingar til bilglødeplugg, men hadde ennå ikke kommet så langt.

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

Er det mulig å få spesifikasjonen til Ardic dieselvarmeren. (Luft/vann o.a.)

 

Forbereder for tiden installering av en Webasto Thermo 90 S og har endel erfaring med Eberspächer D5LC.

 

Når svar på spørsmålet fra Ingar kommer blir det litt bedre grunnlag for å legge informasjonen i minneboksen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...