Carl-Otto Startet 25.April.2006 Del på Facebook Startet 25.April.2006 Jeg har en Ardic varmer som ikke fungerer helt godt. Noen tips på hvor eller hvem tar service på denne? Jeg bor i Larvik. Et spørsmål til: Hva er "dead rise" på en båt, denne er oppgitt i grader. Er det vinkelen på kjølen? Carl-Otto Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 (redigert) https://baatplassen.no/bildearkiv/1/1010/image013.gif Deadrise Angle 'ß' måles i grader Har forøvrig et komplett skjema for beregning av propell hvis du trenger det. MVH Kito Redigert 25.April.2006 av kito (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mergulhito Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Ring Per Varild i sandefjord på 90 78 40 56, han kan alt om dette, og sitter med et betydelig delelager. Hvis ikke det hjelper, dra til Wærners båtbu i sandefjord, og kjøp deg en ny Eberspächer;-) Sitér dette innlegget Link to post
Carl-Otto Svart 25.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2006 Flott da har jeg fått svar på begge mine spørsmål, og det på under en time fantastisk. Takk til dere begge!! Carl-Otto Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Og jeg fikk en avtale med Per Varild om å få levert min Ardic MiniMax i morgen. Glimrende - takk fra meg også. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 (redigert) Sjekk her. http://www.termomarin.no/ om Ardicen. Opps. da var jeg for sent ute. Redigert 25.April.2006 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
tuffff Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Ring Per Varild i sandefjord på 90 78 40 56, han kan alt om dette, og sitter med et betydelig delelager. Hvis ikke det hjelper, dra til Wærners båtbu i sandefjord, og kjøp deg en ny Eberspächer;-) Glimrende tips. Per Varild fant feilen på 4 minutter og 8 sekunder, og hadde delene jeg trengte til en snau tusenlapp. Sparte ca. 11.400,- kr til ny varmer. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Hva var det som var galt med den? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Det var ledningen mellom bryterpanelet og kretskortet. I tillegg fikk jeg med et filter til innsugingsslangen som jeg manglet. Han var klar over problemene med glødespiralen og slet med å skaffe nye slike. Han hadde også vært inne på tanken å lage et ombyggingssett a'la Ingar til bilglødeplugg, men hadde ennå ikke kommet så langt. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Er det mulig å få spesifikasjonen til Ardic dieselvarmeren. (Luft/vann o.a.) Forbereder for tiden installering av en Webasto Thermo 90 S og har endel erfaring med Eberspächer D5LC. Når svar på spørsmålet fra Ingar kommer blir det litt bedre grunnlag for å legge informasjonen i minneboksen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.