Lijanka Startet 13.August.2003 Del på Facebook Startet 13.August.2003 De av dere som fisker med garn - sjekk denne. Da vet vi jo hva vi skal si! ("fisker bare flyndre jeg...") It's a jungle out there... Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 13.August.2003 Del på Facebook Svart 13.August.2003 Da vet vi jo hva vi skal si! ("fisker bare flyndre jeg...") Heisan Lijanka Jeg forstår godt at du er litt frustrert, men på den annen side er regelverket ganske fornuftig tross alt. Hensikten er jo å gjøre oppmerksom på hva som er tillatt og hva som ikke er det. Det er med dette som med de fleste lover og regler, nemlig å ha hjemmel for å gripe inn når noen gjør noe ulovlig. Og hvis de gjør det likevel så bør de vite at de har gjort noe som ikke er tillatt. Det er ikke vanskeligere enn det...synes nå jeg Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Lijanka Svart 13.August.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2003 ...Hensikten er jo å gjøre oppmerksom på hva som er tillatt og hva som ikke er det. Det er med dette som med de fleste lover og regler, nemlig å ha hjemmel for å gripe inn når noen gjør noe ulovlig....Hele poenget her er jo at man ikke har hjemmel til å gripe inn - dersom man sier man fisker etter flyndre...Er du så dum at du innrømmer at du fisket etter krabbe, så kan du bøtelegges.Henger vel ikke helt på greip? Men noe stort problem er det ikke Og jeg er nok ikke så veldig frustrert... Bare litt oppgitt over nok et eksempel på en lov som lett kan omgås. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.