Jump to content

Verdens største cruiseskip til Oslo


bliss X

Recommended Posts

Noe er feil med webserveren jeg har bildene på, og jeg gidder ikke å resize de for å laste opp her, blir lav nok kvalitet som det er.

 

Man må være invitert på forhånd, og passnummer og navn må være i gjestelista..

 

Jeg fant ut i går at jeg kunne blitt invitert, men det var da for sent å fikse det, desverre :(

 

Klokken 18 drar de ut på cruise, og er borte til i morgen klokken 09 omtrent, ca 1530 i morgen drar skipet videre.

 

En morsom sak er at baugen på Freedom of the Seas er like høy som den hurtigrutebåten som ligger rett ved siden av.. Imponerende saker!

 

Freedom ble forøvrig vel mottatt i Oslo, med korpsmusikk, og tuting, fra alt som er av store båter i området!

Link to post
Share on other sites

Ja, fikk noen gode innredningstips der :lol:

Ja, :lol: - de har sikkert sentralstøvsugere og i denne! :yesnod: Men det var bemerkelsesverdig få blondiner i innslaget. Skulle tro et slik skip hadde det som standardutrustning. Nei - de er jo selvsagt opptatt med å bli underholdt av den bolde skipper. Og der slipper jo som kjent ikke almuen inn :nono:. Slik må det være.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...