Båtfareren Startet 25.April.2006 Del på Facebook Startet 25.April.2006 har noen erfaringer med bord / stoler på uteplassen, samt vedlikehold for å bevare treet ? Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 26.April.2006 Del på Facebook Svart 26.April.2006 har noen erfaringer med bord / stoler på uteplassen, samt vedlikehold for å bevare treet ? Her kan man jo se for seg en balkong med et tre som kommer opp gjennom balkongdekket Sitér dette innlegget Link to post
Båtfareren Svart 26.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2006 ja , det er sikkert riktig Bruspulver . Bra , svart Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2006 Del på Facebook Svart 26.April.2006 har noen erfaringer med bord / stoler på uteplassen, samt vedlikehold for å bevare treet ?Lakkert tre utendørs/i cockpit i båten er ikke noe morro. Etter noen år med UV stråler krakkelerer lakken, og du må pusse ned og lakke. Teak er tingen - og jeg foretrekker ubehandlet teak som gråner litt. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 26.April.2006 Del på Facebook Svart 26.April.2006 Om noen har erfaringer med bord og stoler på uteplassen? Hvilken uteplass snakker du om, og hvilken båt? Vil jo tro at de aller fleste som har en båt med akterdekk (lukker båt) har det... Hvis det er teakmøbler du tenker på, så kunne det jo vært greit om du formulerte spørsmålet ditt dithen, slik at vi slipper å gjette hva du mener. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 26.April.2006 Del på Facebook Svart 26.April.2006 (redigert) min erfaring er at lakk bør unngås for enhver pris. foretrekker olje. om det kan være en pekepinn hadde jeg en storjobb på baylineren min sin teakutrustning på uteplassen (lasteplanet) og prøvde både teak og vanlig owatrol tre/båtolje og virket mer robust og fikk mye dypere og finere glans enn teakvarianten så det blir den for fremtiden. med treoljen fikk teaken en ravliknende dyp farge. dette er maken til min - hold for øra hvis du går til denne linken: http://home.online.no/~sbrarud/bayliner2556tilsalgs.cfm slik ser det ut men jeg har ikke møblement på terassen: Redigert 26.April.2006 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.