sjøman Startet 30.April.2006 Del på Facebook Startet 30.April.2006 Er det noen her som vet hvor det er mulig å få kjøpt servicedeler til en Marna mb10a motor? Trenger impeller, tennplugger, stift, fordelerlokk,og oljefilter. Helst Oslo omegn. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 30.April.2006 Del på Facebook Svart 30.April.2006 Det er vel samme motor som Volvo Penta MB10. Ellers har Marna i Mandal det du trenger av deler. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 30.April.2006 Del på Facebook Svart 30.April.2006 Er det noen her som vet hvor det er mulig å få kjøpt servicedeler til en Marna mb10a motor? Trenger impeller, tennplugger, stift, fordelerlokk,og oljefilter. Helst Oslo omegn. Biltema har impeller, stift tennplugger og oiljefilter. De hadde det i hvertfall for et år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Vigen Svart 1.Mai.2006 Del på Facebook Svart 1.Mai.2006 Stmmer det Tufff hevder. Samme som Volvo MB10A. Deler fåes på Holmen Marina i Asker eller La-Sa på Lysaker/Skøyen. Sitér dette innlegget Det er en vesentlig forskjell mellom et åpent sinn og hull i hodet... Link to post
SRC31 Svart 1.Mai.2006 Del på Facebook Svart 1.Mai.2006 Prøv de her, det er gamle mandal motor som bygde Marna, Bygger også nye tror jeg? Marna Motor AS Kastellg. 12 Postboks 297 , 4503 Mandal.. 38 26 48 25 - ......................................... 38 26 40 22 - Telefaks................................. 38 26 49 45 Sitér dette innlegget Link to post
moe Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 thorshov bilrekvisita skaffet meg alle slitedeler til tenningssystemet (coil, stiftsett, rotor, fordelerlokk, kondensator og plugger) til en svært god pris ift. marna.no. De har også oljefilter og reimer. Kun en dags leveringstid! Bare å ta med orginaldelnummer som du finner i instruksjonsboka eller på marna.no Sitér dette innlegget Link to post
Bernholdt Svart 16.Juli.2009 Del på Facebook Svart 16.Juli.2009 Jeg har handlet en del reservedeler til min MB10A på Padda på Nedre Bekkelaget i Oslo, http://www.padda.no/ De har mye på lager og kan som regel skaffe det du trenger til denne motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.