olle62 Startet 30.April.2006 Del på Facebook Startet 30.April.2006 Skal flytte en båt fra Tjøme til Oslo neste helg. Kjenner ikke området rundt Tjøme men regner med å komme ut ved Mågerøy. Noen som har en bra rute eller Waypoints ? Takker Geir Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 1.Mai.2006 Del på Facebook Svart 1.Mai.2006 Etter å ha passert Hvaløya følg den vanlige leia i kartet nordover og ut i fjorden på østsida av Torgersøya. Både korter, bedre merka og mye reinere farvann. Sitér dette innlegget Link to post
Dolfin Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Beklager, men jeg må ha vært litt svimmel da jeg tegnet inn den leden på mitt forrige innlegg. Har ikke for vane å lede folk inn i urent farvann. Jeg prøver igjen med et nytt kart i håp om at jeg har fått leden riktig denne gangen. Fint om noen kan få fjernet det første utkastet. Ble det bedre nå Sigurd? Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Om du skulle forville deg på innsiden av Torgersøya så er ikke det så veldig farlig. Det er ei bøyerekke som leder deg ut i fjorden der igjen alikevel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.