Dalton Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Nå spør jeg sikkert dumt, men er det like greit å bruke båtmaling istedet for bunnstoff så lenge båten befinner i ferskvann, eller er det bare bunnstoff som duger? Quote I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Pellegutten Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Kjører du i ferskvann er det helt unødvendig med bunnstoff. Starter nå på 5. sessongen uten bunnstoff. Problemfritt. Quote Link to post
M/S Bastard Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Jeg ville nok brukt bunnstoff på trebåt i ferskvann. Maling vil nok ikke holde vil jeg tro. Quote Link to post
M/B Mali Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Jeg ville nok også brukt bunnstoff i ferskvann på TRE båt. På plast er det vel noe annet . Quote Link to post
jorhei Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Eller så skal det vel holde å bare bruke black varnish også ville jeg tro.... Quote Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts