Pjolter Svart 25.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2007 Hei og gratulerer med flott båt. Vi hadde en slik i vel 10 år på hytta. med 65HK Mercury.. ( Den gamle med røde striper.. Her snakker vi tørst ) Vi likte båten godt vi, Planet lett med den motoren med 2voksne og en skokk med unger. Slet mer med 4 voksne syntes jeg å huske. Litt tung å få i plan, og slo litt i motsjø hvis jeg ikke husker helt feil. Lurer på om vi solgte den i 85`.. Moro å se en slik igjen :-) Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
mitsu Svart 25.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2007 har flere bilder /videoer av oppussinga/jomfru-turen, men må lære meg litt mer data.. Sitér dette innlegget Link to post
aces Svart 22.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2018 det här är min selco å tror inredningen helt original. Sitér dette innlegget Link to post
aces Svart 22.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2018 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.