Jump to content

Draco 23-fot, 84 mod., plysj med skikkelig fy-lukt


Falx

Recommended Posts

Hei folkens. Endelig er sesongen her igjen :)

 

Plysjen i kabinen henger dårlig fast flere steder. Men har jo vært der i snart 22 år ;)

 

Kjøpte et 3M-lim som festet plysjen greit til veggen igjen... Men problemet er:

 

Plysjen lukter helt j...... Tenkte kanskje det var noen med erfaringen om å ta dette helt vekk? Hvordan blir det med kanter, overganger etc.? Tenkte på å male skroget innvendig som en erstatning til plysjen. Noen som har erfaringer med dette? Blir resultatet ganske bra?

 

Takker for hjelpen ;)

Bavaria Sport 39, 2013 mod.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Jeg hadde plysj i taket på min Draco 20. Dette hang i en fin bue og alt hadde løsnet fra limet. Prøvde ymse måter å feste det på uten resultat. Endte med at jeg rev ned alt sammen, og på baksiden var det bare "møl" igjen. Helt håpløst å lime mer, alt var oppløst. Tipper det er det samme hos deg, så fjern alt sammen.

 

Jeg brukte høyttaller stoff til å trekke på nytt. Valgte et mørkt stoff og det ble virkelig bra. Ikke noe syntes gjennom, var lett å jobbe med, og så slipper man den derre "teddystoffet" fra 80 tallet. For ikke snakke om mye enklere å holde rent om man velger mindre "teddy" og mørkere farge.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...