Poseidon Startet 1.Mai.2006 Del på Facebook Startet 1.Mai.2006 Denne dukket opp på finn.no og den burde jo absolutt være av stor interesse for de med langt fremskredet 3-fotsyke Her får man et helt skip, komplett utstyrt, for det som man ellers finner på å betale for 10-12 meter plastikk . . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Atco Svart 1.Mai.2006 Del på Facebook Svart 1.Mai.2006 Og så kunne man jo fått Skipper Worse til å gå med hekkbølgen.... Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Sjøtummel Svart 1.Mai.2006 Del på Facebook Svart 1.Mai.2006 (redigert) O hildrande for en bobåt men jeg tror nok jeg ville sjekket havneavgiftene før jeg ringte rundt for å sjekke hvor mange av vennene mine som kunne tenke seg å stille opp for å ta vårpussen hvert år. Du verden så mye moro jeg kunne hatt med en sånn båt. (Haken er selvsagt at det krever et og annet sertifikat for å ha det formelle i orden, og selv 900 trofaste hester er nå ikke det samme som et par hundre kvadratmeter med tekstiler) Redigert 1.Mai.2006 av Sjøtummel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Netthandel Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Legg spesielt merke til advarselen på tørketrommelen... ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Den må være topp å legge seg long-side med Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Ubåtfender Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Jeg tok selv trefotsyken alvorlig. Gikk fra dorry 32 med 5 unger og 2 voksne, kvittet meg med all ballast her i livet og sitter igjen med en Naurstad snekke på 24 fot og 2 voksne. Det er vel å ta 3-fotsuken ALVORLIG he he he Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Hallaron Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Hva må man ha av sertifikater for å håndtere noe slikt? Og hva kan man forvente av dieselforbruk? Hva må man forvente av årlige vedlikeholdsutgifter? For ordens skyld; jeg spør kun av nyskjerrighet! Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Poseidon Svart 2.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Ut fra oppgitt tonnasje krever den vanlig Kystskipper, altså det som offisielt heter D5. Forbruket er mest opp til deg selv Dvs. hvis du vil er det sikkert mulig å få en 6ACAT til å svelge 200 liter i timen, men det skulle ikke være noe problem å holde 8-9 knop med 50 liter i timen. Årlige vedlikeholdsutgifter er umulig å anslå, det kommer helt an på hvor meget man klarer å "organisere" og hvor uavhengig man er av å kjøpe tjenester innen "alle" fag. Men skal man ha noe slikt, så bør det nok helst ha en næringsmessig vinkling, eller eventuelt bolig / kontor..... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sjøtummel Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Ut fra oppgitt tonnasje krever den vanlig Kystskipper, altså det som offisielt heter D5.Utfordringen er vel resten av besetningen. Har man en båtvant og nevenyttig familie eller venneflokk kan det kanskje la seg gjøre, men i det øyeblikk noen skal leies inn så er det vel krav til litt formaliteter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.