Jump to content

Mahogny lister?


Wolwerine

Recommended Posts

Hei

Eg ser eg trenger eindel nye lister i båten min og dei skulle helst vert i mahogny eller noe som ligna veldig.

Har forhørt meg med diverse trelasthandlere her eg bor men det er ingen som har mahogny eller eik.

Er det noe anna eg kan bruke som ligner?Hvordan blir teaklister vist eg beiser dei med mahogny beis?

Link to post
Share on other sites

Heisann, det finnes mange som leverer nahogany lister, men teaklister beiset med mahogany er ike lett å skille fra "ekte vare" Se på den omramminga på denne dørken, det er teak men 3 strøk mhoganybeis. resten av det mørke er mahoganyBilde

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

.............men teaklister beiset med mahogany er ike lett å skille fra "ekte vare" Se på den omramminga på denne dørken, det er teak men 3 strøk mhoganybeis. resten av det mørke er mahogany

Si i fra om du eventuelt skal beise mer teak til mahogny. Da ordner jeg de mahogny dimensjonene du trenger og så bytter vi likt. Da slipper du beisinga. Redigert av Sigurd (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...