rex Startet 2.Mai.2006 Del på Facebook Startet 2.Mai.2006 Hei, er det noen som vet hvor man kan få ta i frontluka til en draco 21" -87mod? Det er snakk om den fremste luka som man legger tau og dregg oppi. Det er kanskje noen som har denne liggende? Den er av glassfiber med teak lister. Sitér dette innlegget Link to post
rex Svart 7.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2006 er det noen her som vet noe om denne luken.........? Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 7.Mai.2006 Del på Facebook Svart 7.Mai.2006 Har lokalisert de fleste formene til Draco...det være seg luker og kalesjedeksler. Jeg kan høre med kontakten jeg har på dette området i løpet av et par dager for så å komme tilbake til deg... Mvh Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
rex Svart 8.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2006 Flott!! Er det noe mer som er til den aktuelle båten så er jeg interessert! Sitér dette innlegget Link to post
rex Svart 18.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Hei igjen. Har du funnet noe til min Draco? Det var snakk om den luka. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 18.Mai.2006 Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Hei igjen. Har du funnet noe til min Draco? Det var snakk om den luka. Oi...sorry...har glemt deg litt i min egen båts sjøsetting...men sender deg en IM med litt opplysninger om han som sitter med formene.... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
GOE Svart 18.Mai.2006 Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Mulig det er noe å finne her. www.dracoboats.no Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
rex Svart 18.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Flott, da sjekker jeg der. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 30.Mai.2006 Del på Facebook Svart 30.Mai.2006 Har du sjekket det tipset jeg ga deg på IM. Har snakket med Erik idag og han har ei sånn luke du skal ha. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Jorg-1 Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 DRACO LIVES!!!!!!!!!!!!!!!!! Draco er ikke død. Det finnes sjeler som fortsatt kan trylle...... Mange støpeformer er lokalisert og jeg har idag mottatt mitt nystøpte kalesjedeksel til en Draco jeg holder på med..... Meget fornøyd. Så driver jeg salg/produksjon av dekor også....så nå skal DRACO synes på sjøen igjen. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
FredrikW Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 DRACO LIVES!!!!!!!!!!!!!!!!! Draco er ikke død. Det finnes sjeler som fortsatt kan trylle...... Mange støpeformer er lokalisert og jeg har idag mottatt mitt nystøpte kalesjedeksel til en Draco jeg holder på med..... Meget fornøyd. Så driver jeg salg/produksjon av dekor også....så nå skal DRACO synes på sjøen igjen. Dette ser meget bra ut! Har ikke helt kommet igang med min nykjøpte Draco 2000DC ennå, siden den foreløpig ligger i nabofylket. Og der blir den vel liggende til neste år, siden det er lite penger igjen til båtplass i Oslo denne sesongen! Men det er jo en gammel båt, så jeg regner med at det kan bli behov for både dekor og annet. Umiddelbart kan jeg si at jeg ønsker meg galss-/plexidør til kabinen. Dracoen min har tredør, og det medfører jo litt arbeid. Hadde foretrukket å bytte ut tre med plexi. Vet du om dette er noe som kan leveres fiks ferdig, eller må jeg innstille meg på å gjøre jobben selv ved å demontere og sette glass i eksisterende ramme? Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Umiddelbart kan jeg si at jeg ønsker meg galss-/plexidør til kabinen. Dracoen min har tredør, og det medfører jo litt arbeid. Hadde foretrukket å bytte ut tre med plexi. Vet du om dette er noe som kan leveres fiks ferdig, eller må jeg innstille meg på å gjøre jobben selv ved å demontere og sette glass i eksisterende ramme? Her er det nok bare en løsning tror jeg ...... tror ikke det finnes noen ombygningsgreie....men å få tak i aluprofiler etter mål samt plexi og få bygget noe fornuftig...skulle vel ikke være noe problem. Skinner og sleider har Maritim. Aluprofiler finner du hos en leverandør på "Sjøen for alle" og plexi hos en glassmester. Lykke til.... ...og velkommen som Draco eier.... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
FredrikW Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Takker for dèt! Regnet egentlig med at jeg måtte bygge om skyvedøra selv. Ordner seg nok! Sitér dette innlegget Link to post
Draco/stvg Svart 4.Juni.2006 Del på Facebook Svart 4.Juni.2006 Heisann Her er enda en i draco-klubben. jeg har en 79 mod draco 20 med en vp170hp og 280-drev. er det mulig å tilpasse den kalesje luka på denne typen. for det er vel den nyere modellen som har denne. Eller tar jeg feil?? jeg ser jo at det er mange eldre draco`er som har dette. brukt eller nytt... kansje en pris?? Å den plexiglass døra ble jeg fortalt at du kunne kjøpe ferdig fra en forhandler på østlandet. men kan sjekke opp dette nermere med han jeg ble fortalt,jeg har også vurdert å bytte. da det var store lyse flekker som ikke gikk ann å fusse vekk. Men jeg pussa alt, dvs. døra å kabinen inne. så beisa jeg det. til slutt lakka jeg det med olje fra "FEILTEMA" 3-4 ganger. Nå ser treverket i båt å plattform som om vi levde i 79 å den kom rett fra fabrikk Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 5.Juni.2006 Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Å den plexiglass døra ble jeg fortalt at du kunne kjøpe ferdig fra en forhandler på østlandet. men kan sjekke opp dette nermere med han jeg ble fortalt,jeg har også vurdert å bytte. da det var store lyse flekker som ikke gikk ann å fusse vekk. Men jeg pussa alt, dvs. døra å kabinen inne. så beisa jeg det. til slutt lakka jeg det med olje fra "FEILTEMA" 3-4 ganger. Nå ser treverket i båt å plattform som om vi levde i 79 å den kom rett fra fabrikk Hadde vært supert om du hadde fått sjekka opp det med plexidør nærmere. Egentlig er døra mi ikke så gæli som den er, puss og lakking gjør jo som du sier sitt, men kunne tenkt meg en vedlikeholdsfri dør, da. Må bytte skinnene uansett, for de er ikke helt bra... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.