Jump to content

Tekstil til innvendig salong


Frøken Fryd

Recommended Posts

Skal skifte stoff på salongen innvendig og utvendig, inne ønsker jeg marineblått stoff, kansje noenhar prøvd Maritims artikkelnummer 14251-04 ?

 

Ute trenger jeg nye puter, mener det er en butikk inne i byen som lager skummadrasser på mål, kansje de har slike harde som ikke trekker vann (?) også, ligger i Øvre Korskirkealmenningen mener jeg. Hvilket stoff bør jeg bruke her? Tror hvit av farge blir best, skal også kle stolen med nytt trekk, er dette noe hokus pokus?

Link to post
Share on other sites

Jeg har gjort det samme i vinter.

Brukte Seilmaker Iversen og er svært fornøyd med service og resultat.

De holder til i Sandviken og på Frekkhaug. Utvalget av tilgjengelige stoff er enormt og kompetansen er upåklagelig.

Jeg ble anbefalt å bruke et stoff innvendig som ikke trekker til seg salt da dette lett blir fuktig.

Valget mitt ble microfiber alcantara, dette er svært lett å holde rent og er behagelig å sitte på.

 

Ute benyttet jeg skai - men i kraftigste kvalitet.

Putene er av den type skummgummi som du beskriver - vet ikke hva den heter.

 

Telefon nummer til verkstedet på Frekkhaug er: 56178400 PS! det er høy sessong nå så du må være litt tålmodig for å komme gjennom på telefon.

Link to post
Share on other sites

Brukte Seilmaker Iversen og er svært fornøyd med service og resultat.

Har pratet med de tidligere da de skulle gi pris på omtrekking (inkludert arbeid), fikk svar at de ble for dyre uten at de kom med noen pris. Men er det slik at de selger stoff i metervare også?

Jeg tok da symaskinsertifikat i 8 klasse! :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...